Forstå mer…

Thomas aamodt Thomas aamodt

Potensialet som går tapt

Å vende blikket utover mot andre virksomheter, for å utvikle egen organisasjon, er en misforståelse drevet av vår tids PR- og kommunikasjonsbehov.

Les mer
Thomas aamodt Thomas aamodt

Hva er det med Net Promoters Score?

NPS (Net Promoters Score) har aldri fått akademisk anerkjennelse. Den har tvert imot blitt imøtegått av forskere i ulike land som ingen garanti for økonomisk vekst. Likevel får den stadig sterkere fotfeste.

Les mer
Thomas aamodt Thomas aamodt

Hvor mye mer er kunden villig til å betale?

«Hvor mye mer er kunden villig til å betale for en miljøvennlig produkt» er et spørsmål vi får i møte med våre kunder. Interesse for betalingsvilje er noe som går igjen i ulike bransjer og for ulike produkter. Men ikke nødvendigvis lett å svare på.

Les mer
Thomas aamodt Thomas aamodt

Høy Skaar på medarbeidertilfredshet

Det er grundighet og skreddersøm, og ikke «klipp og lim» som kjennetegner leveransen fra Moment Analyse, forsikrer daglig leder i ingeniørfirmaet Dagfin Skaar AS.

Les mer
Thomas aamodt Thomas aamodt

Tett dialog gir begeistring

Lagerseksjoner AS leverer fleksible og frostfrie lagre i hele Sør-Norge. For hvert byggetrinn har Moment Analyse tett dialog med kundene. Resultatet er fornøyde lagerkunder.

Les mer