Forstå mer…
Potensialet som går tapt
Å vende blikket utover mot andre virksomheter, for å utvikle egen organisasjon, er en misforståelse drevet av vår tids PR- og kommunikasjonsbehov.
17,9 % av kundene dine ønsker mer oppfølging
Det sies at det koster fem ganger mer å skaffe nye kunder, enn å beholde eksisterende. Å forstå kunden er en viktig nøkkel for å bygge lojalitet.
Hva er det med Net Promoters Score?
NPS (Net Promoters Score) har aldri fått akademisk anerkjennelse. Den har tvert imot blitt imøtegått av forskere i ulike land som ingen garanti for økonomisk vekst. Likevel får den stadig sterkere fotfeste.
Hvor mye mer er kunden villig til å betale?
«Hvor mye mer er kunden villig til å betale for en miljøvennlig produkt» er et spørsmål vi får i møte med våre kunder. Interesse for betalingsvilje er noe som går igjen i ulike bransjer og for ulike produkter. Men ikke nødvendigvis lett å svare på.
Høy Skaar på medarbeidertilfredshet
Det er grundighet og skreddersøm, og ikke «klipp og lim» som kjennetegner leveransen fra Moment Analyse, forsikrer daglig leder i ingeniørfirmaet Dagfin Skaar AS.
Tett dialog gir begeistring
Lagerseksjoner AS leverer fleksible og frostfrie lagre i hele Sør-Norge. For hvert byggetrinn har Moment Analyse tett dialog med kundene. Resultatet er fornøyde lagerkunder.